fredag, oktober 26, 2012

It's mine!


Efter att ha gått upp tio i sex i morse och börjat min femtio minuter långa bussresa klockan sju bara för att ta mig till ett möte på andra sidan stan en morgon då ingen ville köra på sommardäck och efter att ha frusit hela förmiddagen så att jag var tvungen att sitta på mitt kontor invirad i en fleecefilt tyckte jag att jag var värd den. Igelkottskudden.

Egentligen hade jag tänkt köpa den igår men det passade ju bättre idag. Men nu har jag packat ner den igen. Nästa gång jag packar upp den är det för att sätta den i vår nya fina soffa i vår nya fina lägenhet. Det blir nåt det.

4 kommentarer:

  1. Den där kudden hade du väl i tankarna hela dan! Egentligen hade det varit bättre att du köpt en varm pläd???
    Hoppas du slutar frysa!
    Ha en mysig helg! Kramis från mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh de snurrade runt i huvudet, det kan jag erkänna! Jo en pläd är inte heller fel men nä, igelkotten var det som hägrade den här gången :-)

      Radera
  2. Kudden värmer i hjärtat, eller hur. Plädar funkar annorlunda...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.