onsdag, oktober 24, 2012

Kuddkärlek



För de som känner mig är det knappast förvånande att jag återigen gått och kärat ner mig i en kudde. Eller två. På väg hem från jobbet idag åkte jag till Tyghuset för att kolla om de hade extrapumpar till Cults tvål- och diskmedelspumpar eftersom två stycken gått sönder här hemma. Det hade de! Och eftersom man visste att det varit en del problem med dem tidigare fick jag dem gratis. Då blir man glad! Med hem följde också en packe servetter från Ferm Living. Och en längtan efter sådana här söta kuddar till vår nya soffa. Snacka om bedårande.
Foto: by nord

4 kommentarer:

  1. Ja vilka sötnosar! Vill man ju bara krama, ju.
    Servetter, va lyxigt! Här kör vi pappers. Fast jag har en hel trave fina linneservetter i skåpet. Borde kanske...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi vi var visst hos varandra och kommenterade precis samtidigt! nej, ska erkänna att här är det också pappersservetter som gäller. Men de kan vara himla fina - har alltid varit svag för servetter (också..)

      Radera
  2. Förstår att du föll för dom mysiga kuddarna! Jättesöta!
    Synd du slängde din servettsamling :(
    Gonattkram från mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Vilken jädra unge! Ibland ångrar man sig ordentligt. Nattikram från en som knappt kan hålla ögonen öppna.

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.