torsdag, november 22, 2012

Award


Jag har fått en award från Majamyra med motiveringen
de bloggar jag väljer att nominera är bloggar som roar,
inspirerar och på något vis får mig att komma tillbaka.
Det tackar jag för! Som det brukar vara med awards ska man svara på lite frågor och skicka vidare.
  1. What makes you happy on a Monday? Att jag har det bra. Och att det snart är helg igen!
  2. What drives you to write your blog every day? Eehh jag skriver inte varje dag. Men jag bloggar när jag får lust!
  3. Where do you want to live if you could choose freely? På en gård på landet, utan grannar.
  4. Senaste fyndet? Oj, det måste varit badrumsmattan från Ellos för 119:-
  5. Största renoveringsbehovet hemmavid? Inget. Flyttar ju till nybyggt den 30:e.
  6. Bäst i sminkväskan just nu? Sminkväska? Inte så mycket för smink.. men det måste väl vara mitt rosa rouge Rosy dawn som jag köpt tre askar av eftersom det verkar ha utgått.
  7. Favourite food? Ehh. Vet inte.
  8. Do you have a famous person you are inspired by? Underbara Clara.
  9. Senaste garvet? Det måste ha varit åt Pebbles. Jag skrattar åt henne så gott som varje dag.
Jag brukar sällan följa award-reglerna och gör inte det inte idag heller. Istället skickar jag den vidare till alla som kikar in här. Känn dig välkommen att ta emot den och svara på frågorna du med om du vill!

6 kommentarer:

  1. Det blir till att säga grattis idag igen! Men den här gången till MATTE! Stort grattis, det är du värd! Kikar ju in här varje dag och njuter av ditt sätt att skriva och dina fina bilder! Kramis från mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gullemamma! Du vet att du också får ta emot den, för då får den av mig - awarden alltså! Kramis!

      Radera
  2. Grattis till awarden!!! Du är värd den!
    Jomen visst har du nån favvo-rätt?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Du med! Jag ger den till dig!
      Favvorätt nja det är skitsvårt. Är ju mer för bakat, hihi.
      Men vi kan väl säga grillat! :-) kram!

      Radera
    2. Nä NU vet jag! Min favoritmat är ju förstås M:s stekta lax ihop med ugnsrostade rotsaker; palsternacka, morötter och så lök förstås. Det är som godis!

      Radera
  3. Klart man gör som man vill med dessa awards. Men det var kul att du ville ta emot den och roligt att läsa dina svar.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.