söndag, december 16, 2012

Sovrummet


Igår tänkte jag att jag skulle fota lite i dagsljus och visa er hur vi har det här hemma. Men så mycket dagsljus blev det inte! Men men. Man får göra så gott man kan. Eftersom ni redan sett lite grann av sovrummet tar vi det först. Sovrummet känns rätt så färdigt så när som på en för hög och dominerande byrå som står till höger när man kommer in (den har jag medvetet uteslutit ur bilderna). Den tar för mycket av rummet så den vill vi på sikt byta mot en mindre. Vi har ju ändå så mycket mer garderobsutrymme nu.

6 kommentarer:

  1. Där sover ni allt gott! Och det var där fönstret i vinkel var, eller rättare sagt är. Mysigt med stjärnorna där! Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh man sover inte alls dumt, faktiskt. Japp, där är ett av de där fönsterhörnen, sen finns det ett i köket också. Kramis!

      Radera
  2. Så fint ni får det i både hall och sovrum!
    Hihi, så söt lite Lussekisse du har!

    Ha en fin kväll, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad roligt att du ville kika in till mig. Hoppas du får en fin sista vecka så här före jul! Kram, Josefine

      Radera
  3. Men så fint! Verkligen ett härligt sovrum. Ser att ni har persienner. Vi har funderat på det, men lamellgardinerna sitter uppe där det är insyn, och resten... ja där blir nog persienner så småningom. Nu ser jag ju hur fint det blir.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh jag gillar rummet mycket. Persiennerna, ja, vilken lycka det var när jag såg dem! Vi hade nämligen tänkt att köpa det själva eftersom det inte brukar ingå i lägenheter. Men när vi kom på inflyttningsdagen så satt de där - i vartenda fönster. Det var lycka det! Kram!

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.