fredag, januari 04, 2013

Fredagsutflykt


Jag tog semester idag. För M är ledig och vi ville åka på utflykt. Så vi åkte till Orga kvarn i Skärblacka och köpte stenmalet mjöl. Där glömde jag dock att ta några bilder. Därefter åkte vi till Linköping och åt lunch, besökte domkyrkan, strosade i affärer - bland annat Panduro! - och avslutade med en fika i ofantligt mysiga Berget café och tehus. Tyvärr var jag lite för kaffesugen och kände mig fånig att hålla på att fota så det blev bara en bild inomhus. Men jag rekommenderar verkligen ett besök!

2 kommentarer:

  1. Och vilket väder ni fick på er utflykt! Vi har ju heller inte så långt till Linköping! Mysigt café!
    Men det blev alltså inget thé?
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Visst är det helt otroligt mysigt att åka på utflykt med älsklingen. Och så alla de där härliga ställena som man kan hitta...
    Jag känner mig också lite så där småfånig när jag tar fram mobilen för att fotografera/instagramma, när folk kan se och höra det där typiska klicket...
    ha en fin lördag
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.