fredag, januari 18, 2013

Jag är kär...

Fredag och det verkar lite lugnare på jobbet. Kanske har kollegorna börjat tänka på helgen och mindre på jobbet. Man kan ju alltid hoppas. Så då hanns det med en liten micropaus för att kika på ljuvliga Littlephant. Jag har sett lite tyger därifrån tidigare men nu fick jag även se att de har väskor i samma tyg. Åååhh vad jag vill ha den här väskan! Och så en kudde eller två i samma tyg. Eller kuddfodral, menar jag, för vi har kuddförbud hemma. Det kom till i flytten när jag nästan dränktes i prydnadskuddar...

Go helg allesammans! Efter jobbet ska jag skaffa tulpaner, minsann!

Foto: Littlephant

3 kommentarer:

  1. Oh, va skönt att du är lite piggare och att så lite som en väska kan få dig att vara kär! Här skiner iaf solen, alltid något!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag klämnde lite på just den igår och kvaliten är finfin - sååå fin väska!!!

    SvaraRadera
  3. Snygg! Ja den kan man nog få ha-begär efter. Köpte min Oilily-väska på Tysklandsfärjan andra vändan,, första vändan dit så såg jag den och kunde inte glömma. Andra vändan, några månader senare, slog jag till... Ångrar mig inte, men det är en sommarväska, så den vilar i garderoben så länge... må så gott
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.