lördag, januari 26, 2013

Lugn lördag


Vi började dagen med en utflykt till ett hus som är till salu. Liksom bara på skoj, för att se hur det var att bo på den orten. Inte så lockande, tyckte vi och tog en tur förbi ett annat samhälle innan vi åkte till Mio för att titta på en läslampa att ha intill soffan. Inte heller den var något att ha men i djuraffären blev det handla av; Pebbles fick en ny leksak! Väl hemma - när Pebbles lekte för fullt med sin nya leksak - fikade vi grädde med bär och riven mörk choklad. Bland det enklaste men lyxigaste som finns. Och de vackra tulpaner står sig än. Himla fina, är de. Ha en fin lördagskväll!

5 kommentarer:

  1. Skulle vilja sitta där i köket hos dej och fika tillsammans!! Underbara bilder! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag sitter också gärna med er och tar en live-fika... hihi.
    Men grädden får vänta---
    Hus, visst är det roligt, men inte för mig mer,,, eller nu ljuger jag lite, för ibland kan jag tänka att jag skulle vilja ha ett av de här tio-mille-husen som finns här ute... men så tänker jag på städningen av allt detta och hur himla bra vi trivs och vad mysigt det blir till sommaren med alla altanerna...har ju ännu inte utforskat ute-livet ordentligt här. Det blir likadant för er när ni flyttar ut på er jättestora o fina balkong.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Det låter som en härlig dag!
    Fina foton på din dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh det ser gott ut! Och så fina foton du visar! Är det en snygg stol man ser skymten av där bakom skålen med grädde och bär?

    Kram, hoppas du har en bra dag!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är mumsigt! Hihi, japp, en av våra pinnstolar står där i bakgrunden och bara väntar på att jag ska sätta mig på den och äta :-)

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.