torsdag, januari 03, 2013

Mera ljus!


Varför inte fortsätta på lampspåret? Vi går ju ändå mot ljusare tider! Det är snart dags att plocka ner adventsljusstakar och stjärnor, vilket fått mig att inse att vi inte har någon lampa till köksfönstret sen (eftersom den gamla åkte ut i flytten). Därför ska den här fina bordslampan snart komma hem till oss. Jag tror den kommer passa perfekt. Tyvärr var den slut i lagret så jag får ge mig till tåls tills fram i nästa vecka. Men den som väntar på något gott...
Foto: LampGustaf

1 kommentar:

  1. Alltid kul med nya lampor, det var längesen det blev någon ny här, bara en ny skärm före jul...
    Jag tror bestämt att du börjar lära dig att vänta!!! Kramis

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.