fredag, februari 01, 2013

Fantastisk februarifredag


Wohoo! Jag har precis lämnat ifrån mig årets största jobb. Puh! Lika gott varje gång men i år måste jag säga att det ändå gick ganska smärtfritt - tack vare mina goda förberedelser. Många timmar har jag lagt ner men det belönade sig som sagt nu. Heja mig! Givetvis känner jag huvudvärken komma krypande nu när spänningen släpper men snart blir det kaffe och när jag kommer hem ikväll vill jag bara gotta mig på sängen som Pebbles! Och imorgon blir det bio - vi ska äntligen se "The Hobbit". Ha en fin februarifredag!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att det stora jobbet är klart och koppla nu av med kaffekoppen, som troligen får värma dina lite kalla fingrar! Här skiner solen från en klarblå himmel och nu ska jag STÄDA!
    Ha det så kul på bion!Kramisar

    SvaraRadera
  2. Grattis! Alltid härligt att göra nåt klart... speciellt om det tagit tid och kraft. Men det är då huvudvärken börjar göra sig påmind. Kaffe är bra.
    Har varit på våc med min onda arm. Fått remiss t röntgen. Evt spricka/fraktur i överarmen. Precis vad jag behövde. Och jag som trodde det gick att träna bort... Eller så är det bara nåt annat som gått sönder/ramlat av/lossnat/svullnat/inflammerats/. Det är i alla fall resultatet av ... kabang, tant halkar på is och arm möter klippa i hög fart och tanten nästan svimmar av smärta...haha.
    Det är tur det är fredag... och nu en tupplur i soffan, tror jag...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.