söndag, februari 10, 2013

How bout them apples


Efter några år av pustande och lite smågnällande över min bärbara PCs storlek och tyngd har jag till slut gett efter för längtan och blivit med Mac. Så nu är det bara äpplen här hemma. M har Mac och vi har båda iPhones - och en Airport Express för musiklyssnandet. Fast om en vecka eller två kommer en helt annan frukt hit - igår köpte nämligen M en lott av en idrottstjej utanför Konsum. Och vann en Denver surfplatta värd 2000:-! Jag som fått äran att skrapa lotten trodde inte mina ögon. Inte en iPad som han suktar efter men lika stor och ju till den ringa kostnaden av 50:-. Härligt att få vinna för en gångs skull!

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Plötsligt händer det, andra men inte mej! Ha en fin söndagskväll! Kramis

    SvaraRadera
  2. Kul att vinna för en gångs skull. Du får ha en fin start på veckan.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Men Grattis! Både till nya Mac:en och till surfplattan! Vilken grej!
    Ja ni kan säkert komma överens med den främmande frukten.
    Jag kan inte fatta att jag haft PC förut. När jag drar igång mannens pc, som oftast är avstängd, så känns det som stenåldern, ju. En gång Mac, alltid Mac, tror jag...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Åhåå!! Grattis grattis!! Så kul att vinna och dessutom en bra grej! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Precis som EM säger, en gång Mac, alltid Mac! Du kommer garanterat inte sakna din "gammaldata" ;-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi det är så sant! Den gamle har åkt i in garderoben och jag tackar för trogen tjänst men sticker inte under stol med att jag inte saknar det ett skit! :-)

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.