fredag, mars 22, 2013

Friday


Fredag. Min fars födelsedag. Stämplade in rekordtidigt på jobbet. Ovanligt pigg och glad. Trots den bistra vinterkylan i slutet på mars. Men solen sken ju. Lunch med fine M. Sockerkick av världens godaste chokladbiskvi på vårt stamfik. Gjorde tokiga fel gånger tre på jobbet. Glad ändå. Skyndade till busshållplatsen så bra att jag istället kom för tidigt. Så typiskt mig. Middag med tända ljus med M. Entrecote med hans hemgjorda underbara Bearnaise. Perfekt. Fredag.

3 kommentarer:

  1. Låter som en mysig avslutning på veckan. Blev så glad nyss, såg att klart.se lovar +10 grader 4:e april! Kom ihåg det! Just nu har vi -12. Brrrr.
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Mm, lovely!
    Härligt med fredag. Själv har jag äntligen tillfrisknat, låg utslagen med feber en vecka.

    Ha en mysig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Låter som en helt perfekt dag. Då gör det inget om inte vädret är så där jätteroligt...
    Fredag, ja då kan man koppla av o mysa rejält.
    Nu sitter vi o myser, dvs mannen kollar fotboll o jag sitter vid datorn... försöker låta bli att näthandla nåt. Får fönstershoppa istället. Då blir det skärm-shoppa, eller hur?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.