söndag, mars 31, 2013

Lite mallig


Som ni kanske sett har jag lagt upp bilder från vårt hem på Styleroom. Jag har en länk dit i högerspalten här på bloggen. Jag blev medlem där i somras och la upp lite bilder från vår förra lägenhet. Nu har Styleroom inlett ett samarbete med Aftonbladet Härligt hemma, som skriver så här:

"Tack vare ett samarbete med inredningscommunityn Styleroom ger vi dig också en unik möjlighet att titta in i det bästa av över 32 000 svenska hem för ännu mer inspiration."

Och ett av dessa hem är vårt! Jag blev bra snopen när jag upptäckte det - och mallig. Av alla fina bilder som finns på internet är det häftigt att Aftonbladet snappat upp just mina bilder och valt att visa dem på sin site. Vill ni se mer så finns mina album här.

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Förstår att de vill visa dina fina bilder! Och att ni har det mysigt i er nya lägenhet kan vi intyga efter fredagens besök! Kul att få vara med så många kan titta in! Kramis!

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.