torsdag, mars 28, 2013

Min födelsedag idag!


4 kommentarer:

  1. GRATTIS,GRATTIS på födelsedagen! Ha en riktigt bra dag! Kramis från mammis och pappis

    SvaraRadera
  2. Hipp Hipp Hurraaaaa för dig idag!! Hoppas du får en riktigt fin födelsedag och Glad Påsk till er! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. MEN grattis på din födelsedag.... hoppas du har en lika stor sol hos dig som jag har hos mig. Massor med grattis och GLAD PÅSK till dig. kramar Jaja

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis!!!! i efterskott, ser jag... men det gills ändå, va? Hoppas du fick en massa trevliga presenter, eller ja, en som är given med hjärtat är också bra, så klart...
    Idag är låååångfredag, men det tar Lilleman ingen hänsyn till, upp o hoppa! och vad ska vi nu ta oss till resten av dan? vi får se...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.