fredag, april 05, 2013

Kattliv i köket


Den här söta lilla handduken föll jag pladask för! Jag ser Pebbles i varenda katt på den. Jag älskar när hon står så där med krökt rygg, svansen darrar och hela hon skriker ut "jag är bara glad!" Eller när hon sitter och filosoferar, öronen lite vilande, den lilla hjässan rundad, den rara lilla nacken...

Jo, där hängde handduken på Cervera och M sa "köp den om du tycker om den". Och det hade han ju alldeles rätt i. Så jag köpte den och nu hänger den på ugnshandtaget. Och jag tycker mycket om den.
Ha en fin fredag!

5 kommentarer:

  1. Vilken underbar kökshandduk! Det gjorde du helt rätt i som köpte den. Och så härligt du skriver om Pebbles, mycket värme och kärlek i de orden!

    Jag får nog leta upp en Cervera-butik jag med, för den föll jag också för... ;-)

    Soliga vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja gör det! Handduken kommer från Ekelund (http://www.linnevaveriet.se/) ifall det underlättar ditt sökande! Kram!

      Radera
  2. Jag tyckte det var kul med fiskarna där också, som om dom var uppätna och bara lite ben kvar! Men mössen ser hela ut! Sött och även praktiskt med en handduk där. Påminner om mina linneförkläden jag sydde en gång i världen, har för mej att ett mönster var med kattsilhuetter. Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Jag har ju ett sånt förkläde!! Det hänger så fint på dörrkroken i klädkammaren. Kankse borde visa det nån gång här också :-)

      Radera
  3. Du gjorde helt rätt som köpte den! Vilken tur va, att man kan bli glad för de små tingen då har man ju ännu mer att glädjas över :) Den hänger fint där hos dig.

    Jag har målat i flera timmar idag. Målat i vardagsrummet alltså, inte i hönshuset ;))

    Kram och hoppas ni får en fin helg!

    Ann-Louise

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.