måndag, april 29, 2013

Klädkammaren klar


Igår fixade vi klart det sista i vår klädkammare. Det var lite hängare till återvinningspåsar och till alla väskor som skulle upp. M borrade i betongen och jag pluggade och skruvade upp hängarna för återvinningen men de här hängarna till väskorna har jag skruvat upp själv - eller ja, med hjälp av skruvdragaren då. Den väggen är i gips så det var lite lättare.

Det blev inte alls dumt - skönt att få upp allting från golvet. Fast det skulle kunna gå åt fler hängare - så många väskor som jag har. Pebbles var förstås tvungen att inspektera det hela när det var klart :-)

3 kommentarer:

  1. Praktiskt och bra med en klädkammare.
    Fint ni fixat med hängarna.
    Jag är ingen väsksamlare, gillar inte att använda väskor. Har det lilla jag behöver i jackfickorna när jag är på stan. Lite problem har jag när sommaren kommer......då måste jag använda väska.
    Men min äldsta dotter hon gillar väskor.
    Ha en fin dag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Ordning och reda... så länge det varar! Oj, va mycket presentpapper, fiffigt med den fina papperskorgen, kommer ihåg när du köpte den. Vi som ska stänga igen vår skrubb i köket, hur ska det gå? Kramis

    SvaraRadera
  3. Gosh, så snyggt det blev! Har också en sån hängare, men på andra dörrar... allt ligger slängt på golvet här... oreda efter att jag röjt och plockat bort för stora kläder... tänk att man kan ställa till det så... tur ingen ser...
    nu ska jag hasta iväg till gympan, ha en fin kväll
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.