måndag, april 01, 2013

Kuddar, kuddar!


Jag bloggade om den här kudden för en tid sedan. Den finns på Coop Forum och i Mogihomes egen webshop. Men jag köpte den ju inte, så hur hamnade den här? Jo, jag fick den i födelsedagspresent av mor och far! Men innerkudden var en sån där polyesterhistoria och eftersom jag älskar dun bytte jag till en av mina många duninnerkuddar. Det blev fylligt och bra - och så syns ju texten bättre också! Söte Mark där intill kudden fick jag äldste storebror - han vet att jag är svag för tokiga maskotar!

5 kommentarer:

  1. Det var jättesmidigt för oss att be dej köpa den själv! Tack så mycket! Förstår att du gillar den, mycket tänkvärd text dessutom! Kramis

    SvaraRadera
  2. Kul att lille Mark uppskattades. /Jocke

    SvaraRadera
  3. Hej Fina, och Pebbles!

    Tack för din kommentar om min hund, som betyder nästan allt för mig och vad jag förstår så är det lika för dig med din fina katt. Jag la till en länk till inlägget där han bär hög hatt, lite genant att bara visa de "svaga" sidorna!
    Själv har jag också en katt, en oriental/bengal suck, aldrig mer säger jag! Kattstackarn var utan hem och skulle avlivas när min dotter hjälpte den hit...! Den är hyperaktiv och däremellan väldigt go och kelig. Kloka ord där på din fina kudde, önskar min katt förstod dem. Grattis till din födelsedag! Härlig mascot fick du också!

    Ha det så gott!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  4. Fin kudde! *aathjoooo*( är ju allergisk mot dun...)
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Aha, nu kopplar jag... Är Huset bakom lindarna din mammas blogg? Kul att jag har er båda som bloggvänner! :-)

    Ett försenat Grattis på födelsedagen! Mars är en bra födelsedagsmånad! ;-) Snygg kudde med tänkvärd text, och så ett av dina fina djur där intill också. Ett stort TACK för bonusvinsten som kom till påsk! :-) Vykorten var jättesöta! Jag brukar skicka vykort till hela tjocka släkten vid födelsedagar, så de kommer säkert att komma till användning.

    Kram
    Elisabet

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.