onsdag, april 17, 2013

När det berömda habegäret sätter in


Det är faktiskt ganska roligt när jag hittar skor jag vill ha. Fråga min mamma. Jag tror de värsta shoppingstunderna med mig som barn var när det skulle handlas skor. Ingenting ville jag ha. Inga skor var sköna. Mycket tjureri och tårar. Tills vi var på väg hem i bilen. Då hade jag bestämt mig!

Fortfarande idag är jag ingen typisk kvinna som älskar skor. Jag älskar väskor men inte skor. Men de här, från favoritmärket Ecco, de tror jag att jag skulle kunna älska. Lätt. Särskilt med tanke på att de skor jag köpte förra våren kändes väl trånga härom veckan... faktiskt.
Foto: Ecco

4 kommentarer:

  1. Undrar vem du har fått det där av, hmm, undertecknad köpte aldrig de där skorna jag så väl behövde förra sommaren. Nu börjar det bli kris..Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, köp! Ta hand om dina rara små fötter!

      Radera
  2. Snygga! Gillar färgen!
    Är de sköna inuti? de ser lite platta ut. Men det är ju Ecco, så jag tror dom är härliga...
    Jag har lite svårt för ballerina just pga att de är platta...behöver lite mer stöd till mina fötter.
    Just nu behövs mest sjöstövlar...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet faktiskt inte om de är sköna inuti för jag har inte sett dem i verkligheten än. Tokigt va? Trillade över dem på nätet och har tittat efter dem i affärer utan lycka. Jag funderar på detsamma som du men som du säger så har man höga förväntningar när det gäller Ecco!

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.