söndag, maj 05, 2013

Det hänger en tavla i sovrummet


I fredags städade vi. M dammsög och jag dammtorkade. När han var klar i sovrummet och jag skulle lägga mattorna på plats upptäckte jag att tavlan som stått på golvet sedan vi flyttade in var borta. Jag höjde blicken och där hängde den på väggen ovanför! Till sist hade han blivit så trött på att vi inte bestämt var den skulle hänga och att den bara var i vägen. Så vips hade han hämtat hammare och spik och hängt upp den. Det blev inte alls dumt! Tavlan, som jag tycker är så himla söt, är målad av Evelina Krook Rudenstam, en go tjej jag är på marknader och utställningar med ibland. Visst är hon duktig?

3 kommentarer:

  1. Den där tavlan måste du ju bli glad av varje gång du tittar på den! Så söt, och ingen annan har? Kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefin tavla. Man blir överraskad ibland. Här var det diskat, tömt sopor o kompost +promenerad Lilleman när jag kom hem från Step, och ändå var jag bara borta drygt en timma. Då blir man glad!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Ja den är gullig! :)

    Tänk att det ska ta så långt tid ibland innan man får upp saker och ting på väggarna. Lika här.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.