fredag, maj 24, 2013

Njuter


Jag tyckte vi hade jättefin utsikt från vår förra lägenhet och var ärligt talat rädd för att det skulle bli sämre i den nya. Jag förstår faktiskt inte riktigt vad jag var rädd för. Så här underbar kvällssol hade vi från vardagsrumsfönstret igår. Underbart!

Hoppas du som kikar in här får en fin fredag. Får du också skräpkommentarer på din blogg? Jag har varit skonad från dem länge men nu sista veckan har de börjat komma igen. Jag har haft 1998 sidvisningar den senaste månaden - INTE normalt! Ska man bli tvungen att lägga till den där dumma ordverifieringen igen?!

4 kommentarer:

  1. Inget större fel på den utsikten! Här har det mest varit regn och grått den senaste veckan.

    Strunta i ordverifieringen. Den är bara irriterande... ;-) Jag tog bort möjligheten att lämna anonyma kommentarer i stället. Då slipper man skräpposten.

    Trevlig helg!
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Ja den utsikten får du allt vara nöjd med! Och om du visar den lilla bergknallen också så skulle vi njuta ännu mera1 Vi fick också sol i går eftermiddag, idag är det kallt och grått, tack och lov inget regn. Det hindrar dock inte grannen från att köra av sitt blöta gräs! Jag har bara fått en knasig kommentar, vi får prata om det när vi hörs! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Så fint! Verkligen! och så grönt!!!
    Jag har inte fått några skräpkommentarer, inte vad jag vet i alla fall... kanske rensas som av blogger?
    Ta bort möjligheten för anonyma... men snälla, ingen ordverifiering, det gör mig gaaaalen... men jag kan förstå att det är jobbigt med skräpet
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Tack för era tips hörni! Nu har jag tagit bort kommentarer för anonyma. Lite synd tyvärr men istället har jag återinfört mailmöjligheten här till höger - den hade visst trillat bort!r

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.