fredag, maj 31, 2013

Rebellen blev en ängel



Jag började den här veckan med att vara sur. Sur på folk som försöker lasta sitt jobb på mig. Sur på folk som har kafferep intill mitt skrivbord. Sur på folk som kommer och pratar så ivrigt att de spottar på mig. Då lade jag fötterna på bordet och var så här rebellisk.

Men idag är det fredag och morgondimman har lättat och släppt fram solen. Jag har min pricka klänning även idag och vita, fina änglar i öronen. De har Jaja gjort och jag fick dem av mamma när jag fyllde år. Visst är det söta?! Så idag måste jag ju vara lugn som en filbunke, eller hur..

4 kommentarer:

  1. Och dessutom fungerar de söta änglarna som skyddsänglar! Va kul att vi har likadana skor också! Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Låter otrevligt med såna händelser på jobbet.
    Jättefina örhängen!! Jag gillar änglar ( och hjärtan )
    Ha en fin fredag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Så fint allting! Dojorna, klänningen och lilla ängeln... man kan vara som en ängel men ändå ha integritet, du vet ;-)
    Tack för dina snälla ord idag. Du må tro hon blev glad och överraskad av alla fina gratulationer från oväntade håll. Vi bor ju så långt ifrån varandra så den mesta kontakten blir via tel o nätet. Men en sån här dag skulle man velat gratta ordentligt... ha en fin helg!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Även änglar vägrar ta någon skit! Jag tror du har både en rebell och en ängel inom dig. Grattis så här i efterskott!
    Både dina örhängen och den prickiga klänningen är så fina!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.