söndag, maj 19, 2013

Skaparsöndag


En regnig dag som idag var perfekt till att sätta sig och sy. Så idag har jag sytt två djur som jag fått på beställning. Det de har gemensamt är att bägge ska bli presenter till små flickbebisar. Apan Elsa ska till just en liten Elsa och vovven ska till en flicka som faktiskt inte är född än. Hon beräknas anlända till världen någon dag i augusti. Därför fick jag själv bestämma namnet på denna vovve - och eftersom familjens hund Julie fyller år idag tyckte jag det var perfekt att hedra henne med en namne!

2 kommentarer:

  1. Såå fina, som du! Julie tackar för hedersomnämnandet! De kommer säkert att bli uppskattade av bebisarna! Kramis och puss från födelsedagsvovven!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina! De kommer att bli älskade av bebisarna, det är jag säker på.
    Ha en fin början på veckan
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.