söndag, maj 12, 2013

Vaddå busig?


Jag är väl inte busig, inte ett dugg ;-)

5 kommentarer:

  1. Att så söt man kan vara!!!Puss på dej Pebbles!
    Puss från Julie!

    SvaraRadera
  2. Såååå söt! Du får ha en bra start på veckan.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Fin bild på söt kisse! Vad har Pebbles nu hittat på för bus...?

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jo just vid det här tillfället hade hon brallat runt mina ben så att jag bästan trillade, varpå jag busjagade henne till sovrummet där hon slängde sig på sängen med denna busiga blick. Jag var tvungen att ta några bilder med iPhonen på busmonstret!

      Radera
  4. Vilka bus-ögon! Man ser att hon kanske exploderar igen,,, Hon är underbar!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.