onsdag, augusti 21, 2013

Cirkeltema

Jag tog två foton med iPhonen före frukost. Jag anar ett visst cirkeltema idag! Det är tur man har en iPhone att fota med, annars hade jag nog blivit tokig vid det här laget eftersom systemkameran gick sönder när vi var i Rom. Tack och lov verkar den gå att laga, det var bländarmekanismen som pajat. Så snart väntar vi hem den från Nikons reparationscenter, 1200:- går det på men bra mycket billigare än att bli tvungen att köpa en ny!

PS. Ni som undrat, nu har jag öppnat upp för anonyma kommentarer igen. Hoppas jag ska slippa massa skräpkommentarer så det kan fortsätta vara så!

3 kommentarer:

  1. Ja månen är ju rund idag (natt) också, helt rund och full! Tur det där med kameran, hoppas att den kommer hem snart! Så fint Pebbles sitter där! Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Du är en duktig fotograf!
    Din katt ser så fin ut.
    Synd att kameran måste lagas, tråkiga utgifter.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Trist när så dyra grejor går sönder, speciellt när man inte är hemma. Men man klarar sig utmärkt med iPhonen. Har märkt att systemkameran oftast bara ligger o dammar i lådan. Vet inte ens om jag orkar släpa med den på semester, vi har ju två iPhone och ett väl fungerande iCloud, så bilderna ploppar ju upp i båda och även hemma också...både hängslen o livrem.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.