lördag, augusti 31, 2013

Goskatten


Jag älskar vår lilla Pebbles!

10 kommentarer:

  1. Tror jag det, skulle minsta storebror säga! Kramis på er från mammis

    SvaraRadera
  2. Jag förstår det, så söt och mysig.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Svårt att motstå en sådan gosig kisse!

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Oj oj så mysigt det ser ut! Ett jättefint kort är det! Tänk vad man blir "tokig" i dessa små svansbärare :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. En riktig mysbild och en fin katt.

    SvaraRadera
  6. Gosekissen!

    Mysiga kramar från reserv-matte/husse

    SvaraRadera
  7. Men sååå klart älskar man denna ljuvliga kisse. Blir helt varm i hjärtat när jag ser bilden. Underbart! ♥ Jaja♥

    SvaraRadera
  8. Forstår jeg godt. Et nydelig bilde. Pam

    SvaraRadera
  9. Kram! Saknade dig på IG så kul att se ett foto.... Krya!

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.