lördag, september 07, 2013

Sensommarblommor

Tack för alla gulliga kommentarer på föregående inlägg! Pebbles sträcker nöjt på sig :-) Idag är vi trötta här hemma efter en hektiskt och jobbfull vecka. Men igår kväll hade vi mysigt med kalas för M som fyllde år. Då fick han dessa söta blommor av sina föräldrar. Vi satte dem i min rosa duva som kommer från min mormor som dog när jag var liten. Det blev så vackert att jag ville dela med mig av det fina här. Jag önskar dig som tittar in här en underbar sensommarhelg!

5 kommentarer:

  1. Ljuvliga blommor, jag kan känna hur gott luktärten doftar! Mormor ler säkert där uppe i sin himmel när hon sen den lilla duvan. Jag minns så väl att hon ville att den skulle vara ett minne efter henne, speciellt till dej. Hälsa M så gott och tacka för det mysiga samtalet vi hade i går kväll. Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint och det var en söt liten duva.

    SvaraRadera
  3. LyckligaPraliner12 september 2013 18:22

    En del saker man får ärva värmer hjärtat verkligen. Roligt att du använder den. Annars är risken stor att saker bara hamnar i skåpen och blir stående.

    Visst har du en ny header? Jag såg ett kuddfodral på Ellos som jag vill ha. Vit botten med en ren nere i hörnet. :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dej! Japp, jag bytte header i sommar. Kände det var dags för lite omväxling. Förut var där min lilla katt. Hon kommer säkert dit igen när jag får lust för omväxling igen :-)

      Radera
  4. Vackra blommor och vilken ljuvlig bild på Pebbles i förra inlägget.

    Kramen

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.