lördag, oktober 19, 2013

På soffbordet


Nu kommer den där tiden igen när man endast kan fotografera i dagsljus på helgerna. Lite sorgligt är det allt, men mysigt också. Jag gillar ju hösten och alla färgerna. Men inte så mycket mörkret. Så nu passade jag på att fota lite på soffbordet. Den lilla burken har stått på mitt kontor i snart ett år, sedan min företrädare var på besök och bjöd på köpekakor ur just den här burken. Hon sa att hon inte ville ha burken åter, men ändå har jag låtit den står där - utifall att. Men i veckan tog jag hem den och den visade sig vara perfekt att förvara kaffeservetterna i. Önskar dig en fin lördag - nu tittar solen fram här!

3 kommentarer:

  1. ja de där kaffeservetterna som vi köpte ihop, de slängde jag in i buffén när jag kom hem och glömde dom. Nu har jag plockat fram "lite" av dem. Din burk blev ju perfekt sådär på bordet! Kramis från mammis som har jagat flugor med dammsugaren, jag var nästan lika arg som Pebbles!

    SvaraRadera
  2. Tycker dina foton är jättefina!
    Men visst är det svårt att fota nu.....................dagarna blir kortare och kortare.

    Din burk var ju supersnygg, kan man ha mycket gott i ............

    Ha en skön helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Fin burk och praktisk! kram Mia

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.