fredag, november 15, 2013

Fantastisk fredag


För några veckor sedan skickade jag in ett bidrag till Underbara Claras tävling där man kunde vinna en jättefin matta från Kilands mattor. Tävlingsuppgiften var att motivera varför just jag skulle vinna mattan. Så jag rimmade lite tramsigt:
Vi har så kalla golv – jag fryser om natta
det skulle bli varmt med denna matta
så jag slipper värma fötterna på katta.
Sedan har jag väntat för att se vem som skulle vinna, och tänkte idag att näee har de inte valt en vinnare än? Så jag kikade in på bloggen och där står det minsann "Grattis till madebyfina som vann tävlingen!" och jag inser att det där är ju namnet på min mailadress, det är ju JAG som vunnit! Det visade sig att grattismailet från Kilands mattor hamnat i skräpmappen på min hotmail - förra veckan, på torsdagen. Så jag hoppas att mitt sena svar ändå leder till att jag får min fina, fina vinst som jag är så himmelens glad för och som gjorde min dag!
Foto: Kilands mattor

2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS! Vad ska jag säga mer, jo att rimmet var jättebra! Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Grattis och den ser fin ut mattan. Rimmet var inte dumt det heller :-).

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.