torsdag, december 12, 2013

Instagram


Några har frågat om man kan se mina Instagrambilder utan att själv ha Instagram. Och det går faktiskt! Om du kikar i högerspalten här intill ser du, en bit ner, en samling med bilder med rubriken @finajossefine på instagram. Där kan du klicka för att se de senaste bilderna i större format. De här bilderna uppdateras hela tiden allteftersom jag tar nya bilder.

Så där kan du hänga med även när jag inte skriver nya blogginlägg. Ja, många bloggar har ju dött Instagramdöden, vilket inte är så konstigt med tanke på hur enkelt det är att snabbt slänga upp en bild på Instagram. Än så länge försöker jag göra lite båda. Men mycket Instagram blir det ju...

4 kommentarer:

  1. Så kan det bli! (Säger som du om dina nya kängor!) Här gäller det att hänga med i utvecklingen! Kramis

    SvaraRadera
  2. Har inte kommit på att jag vill Instagramma ännu. Vet inte varför. Men vem vet!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hepp.... titta vem som är här! :)
    Säger bara hej och kram!
    Marie

    SvaraRadera
  4. Ja, smidigt värre är det ju helt klart med insta! kram Mia

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.