onsdag, december 04, 2013

Leo


Igår sydde jag klart ett djur jag haft i huvudet i flera månader: brunbjörnen Leo! Han ska även han bli en present till en kollega som går i pension (snart är jag väl ensam kvar på jobbet!) en riktig "go gubbe" som jag håller mycket av. Imorgon ska han få Leo!

Jag är väldigt nöjd med Leo för han är första björnen jag syr (jag har bara ritat honom förut) och det var också första gången jag sydde ett djur helt i bomullstyg. Annars brukar jag främst använda mig av fleece men inte blev han mindre gosig för det! Vill du se fler djur jag sytt, kika in på finamjukadjur.bixue.se
Foto: M

4 kommentarer:

  1. Så underbart söt han är! En liten Björneminis!? Du kommer säkert att få göra fler sådana! Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Han är helt underbar! Han får säkert en massa släktingar...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Så gullig :-). Var inne och tittade på dina andra djur och det var värst vad du hunnit med. Missade kanske, men jag såg ingen katt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad glad jag blir! Jo, några katter har det blivit, men det är inte lätt att urskilja dem bland alla.. de smyger runt som små tigrar... hihi.. men på vår säng sitter Kissen som du kan se här http://finadrommar.blogspot.se/2013/04/kuddar-kuddar.html

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.