onsdag, januari 08, 2014

Nytt år - ny banner och nygamla drömmar

Hej på dej som kikar in här. Om du inte har tröttnat på mig och glesheten mellan mina inlägg. Jag tror jag drabbats av den berömda bloggtorkan. Kanske är den lika smittsam som vinterkräksjukan. Men jag har i alla fall knåpat ihop en ny banner 2014 till ära. Dock får jag se om jag får lust att göra någon sådan där ambitiös årskrönika som jag gjort förr. I så fall får jag be att få återkomma om detta lite senare. Något jag däremot tagit tag i är mitt skrivande. För dig som kanske inte vet så har jag levt med en historia i mitt huvud i många år. Och i datorn är den nästan färdigskriven. Men i mitt huvud har det fortsatt mala på och jag har tvekat om historiens riktning. Men nu tror jag att jag tänkt klart och jag har återigen tagit upp skrivandet. Med andra ord är författardrömmen återuppväckt. Bättre sent än aldrig, som man brukar säga.

God fortsättning, hoppas du vill komma hit och läsa igen, man vet aldrig vad jag "hitter på"!

6 kommentarer:

  1. Du är helt fantastisk, ungen min! Vi pratades vid för en dryg timme sedan och då var du så trött och gäspig med sprängande huvudvärk och så sätter jag mej vid datorn och får se allt detta!!! Nytt inlägg med så många positiva planer och ny jättemysig banner! Att du skriver visste jag ju, men att du är så nära det definitiva slutjobbet låter jättespännande. Ser fram att få läsa ALLT! Tack också för den fina kommentaren hos mej! Kramar från mammis

    SvaraRadera
  2. Låter spännande med ditt skrivande! Säg till när boken kommer... ;-) Lycka till!

    Visst håller jag koll på bloggen vad du hittar på!

    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, tack! det ska jag göra ;-)

      Radera
  3. Oj, vad duktig du är!
    Att skriva är inte lätt................följer med spänning din utgivning.

    Ja, något har definitivt hänt med bloggandet......................så många har försvunnit.
    Trist kan jag tycka.

    Men jag kör på som vanligt för känner att så fort jag tar en bloggpaus så saknar jag bloggandet så himla mycket!

    Fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Snygg banner! Bra jobbat! Klart man blir lite less på det här med bloggandet då o då. Livet går ändå vidare, och man ska göra som man känner...
    Så himla spännande det där med boken! Vill du ha tips på tryckning? Ska du ge ut den på eget förlag? Du har säkert tänkt på det hela, men ,,, ja det är ju inte bara att skriva...du får gärna kontakta mig om du vill ha lite feedback om detta. Jag tryckte mina böcker för några år sen...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.