fredag, februari 28, 2014

Fredag!


Så var det fredag - igen! Veckorna går fort och jag inser att det återigen gått ett bra tag sedan mitt senaste inlägg. Bloggen är helt enkelt inte prio ett. Utan det är huset, även om det heter PrioTvå ;-). Vi har fått besked att den 18 mars levereras det till vår tomt och då ska vi stå där redo och se på. Det pirrar mer och mer i magen nu när det närmar sig, samtidigt som nog ingen av oss riktigt fattar att det är sant. Att där snart ska stå ett hus. Vårt hus. Hur konstigt och häftigt som helst!

Jag tänkte i alla fall dela med mig av den här ursöta bilden jag stötte på på Facebook. Den kunde lika gärna föreställt M och Pebbles. Ha en fin fredag och en härlig helg!

3 kommentarer:

  1. Fredagsmys! Kan det vara bättre!? Förstår att det kommer att kännas konstigt att se huset från grunden:) Det är ju inte alla förunnat, vårt hade ju 100 år på nocken innan vi flyttade in! Ha en fin fredag, här ser vi knappt vedbon för dimman!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Å guuuuu va spännande!!! Jag hade då inte sovit en blund innan huset varit på plats på grunden... Oj vilken vår du går till mötes här.
    Katter ja, det gillar vi. Går varje dag o tänker att vi borde skaffa.-.. Dottern har två och den ena som är ganska "ny" i flocken har fattat tycke för husse... så nu hoppas vi kanske att han ska få flytta hit så småningom. Den andra är född här på gården, men hon är inte steriliserad så vete sjutton om jag vågar ha henne springande runt här... Lilleman han älskar katter, han. Tough love, dock, så det gäller att dom är hundvana... det är ju de här katterna, som står ut med två vovvar av det hårdföra slaget hemmavid. Den lilla tjejkatten är van att bli buren... Vi får se.... Jag är liiiite inne på höns också.... Mycket vill ha mer, finns det hjärterum så finns det--- osv- Ha en härlig helg!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Spännande med huset! Håller tummarna för att allt går planenligt!
    Fin och söt bild!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.