torsdag, mars 06, 2014

Mer sovrumsinspiration


Vi har världens finaste överkast egentligen. Det är bara det att det visade sig vara lite för litet. Det går knappt att vika in. Och vika in det, det vill man när man har en katt som annars klättrar in och kloar sönder lakanen. Så därför har vi börjat fundera på ett nytt. Så får vårt nuvarande hamna i vårt blivande gästrum istället. Där kommer det så småningom stå en lite mindre dubbelsäng.

Jag fastnade direkt för det ljusgrå överkastet på bilden ovan. Jag gillar till och med kuddarna som hör till. Det är från Ellos och den stora frågan jag ställer mig nu är om det är lika fint i verkligheten som på bilden. Det har hänt förut att jag blivit besviken när jag beställt från Ellos. Som med badrumsmattan. Den finns inte mer. Hmm att testa eller att inte testa, det är frågan?
Foto: Ellos

4 kommentarer:

  1. Jo, jag skulle kanske rekommendera att köpa det när du har ett bra erbjudande därifrån! Precis när jag skriver detta kommer jag på att det var evigheter sedan jag fick något specialerbjudande från Ellos. De har kanske tröttnat på utskicken för jag aldrig köper något därifrån. Ett tag fick jag erbjudanden varje vecka!
    Förstår att du gillar det och du har ju en bra anledning till att köpa ett nytt!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi tack mamma för fint råd :-) Det lutar åt en beställning just nu! Du har rätt, jag får heller aldrig några erbjudanden från ellos längre men iofs har jag ju avsagt mig kataloger mm. Men bra att kika in där ibland och hitta sådana här fina erbjudanden ;-) kramis!

      Radera
  2. Ja det ser himla fint ut på bilden och det går alltid att skicka tillbaka. Det här med kloande katter är ett problem. Jag har fyra *ler*.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Det ser väldigt snyggt ut överkastet. Blir du inte nöjd kan du skicka tillbaka det :-).

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.