söndag, mars 30, 2014

Takpannor på!


Tack för gissningarna i förra inlägget, det var roligt att se vad ni trodde om färg på husets tak och fasad! Som ni ser på bilden ovan var det ingen som gissade rätt på taket ;-). Och jag kan avslöja att ingen gissat rätt på fasadfärgen heller. Men gissa en gång till, vetja, nu är takpannorna är på plats kanske ni får andra idéer?! Hihi! Behöver jag säga att jag älskar att låta folk gissa?!

Så här ser i alla fall huset ut idag! Man kan ju inte säga annat än att man blir glad när man ser det i vårsolen.

3 kommentarer:

  1. Och jag kan ju inte gissa för jag vet ju!!! Så jag säger inget! Men visst blir man glad! Mycket gladare än om taket varit svart, det var ett härligt tegel!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Jaha, eftersom jag inte vet vad folk gissat så kör jag med gult! Det är fint. (det har vi)... Det ser ut att bli ett väldans trevligt hus!. Gillar ljusinsläppet vid ytterdörren. Det är både snyggt o praktiskt (och man är tvungen att hålla ordning i hallen...)
    Vilket väder, va?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya huset! Förstår att det är spännande nu. Vi håller ju på med uterum, och det har också varit spännande...

    Det är ju snyggt med ljusgrått till det röda taket, ungefär som det ser ut nu. Men kanske blir det gult? Eller rött? Lycka till med all planering framöver!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.