onsdag, mars 05, 2014

Yes, please!


Jag drömmer om hur sovrummet i huset ska se ut. Jag är så glad över att vi redan har de fina möbler vi har. Särskilt vår huvudgavel, den älskar jag. Och så var det det där med gardiner. Vi har inte det idag men i några rum i huset kommer man nog vilja ha det. I sovrummet drömmer jag om gardinskena i hotellstil. Som på bilden här ovan. Gillar verkligen idén med ett lågt, långt sideboard mittemot sängen också. En riktig inspirationsbild!
Foto: Alexander White fastighetsmäkleri

3 kommentarer:

  1. Så snyggt! Här stöter vi på problem direkt vid första testet vid sovrumsrenoveringen! Fy för gamla hus och hurra för nya fräscha!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Snyggt sovrum och milda fina färger. Vi kan inte göra så mycket åt vårt sovrum, för det är väldigt trångt och litet, vilket är trist.

    SvaraRadera
  3. Ja, det där är ett riktigt drömsovrum! Bra inspiration inför flytten! Både för er och för oss! :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.