fredag, juni 13, 2014

Tjena, vad fin!


Tack för era snälla kommentarer på föregående inlägg! Det är så roligt att få dela glädjen med er. Igår kom en del av kakel och klinkers och det var så roligt att få se det i sin rätta miljö, även om det förstås inte är lagt än. Men nu är badrummen flytspacklade och i nästa vecka börjar de sätta våtrumsskiktet!

Än så länge går det ju inte inreda huset så jag får koncentrera mig på mitt arbetsrum på jobbet istället. Så mina sista tre veckor före semestern tänkte jag inhandla tavellist och tavelramar på Ikea för att göra mina tomma väggar lite roligare. Jag fick nämligen ett eget arbetsrum vid årsskiftet och det kanske är dags att göra det lite trevligare... Jag tror minsann en sådan här gul låda får "bo" hos mig också, den blev jag bara så himla glad av! Fast först ska jag alldeles strax ta helg och önskar dig som kikar in här en riktigt trevlig sådan!
Foto: Ikea

4 kommentarer:

  1. Jo du behöver säkert en sådan låda till dina småprylar, för det är inte så bra med påsar!! Så kul att du får pynta ditt nya rum, vet ju vad du har på det lilla bordet. Jag misstänker det blir många katt- foton...Önskar dej också en fin helg ! Kramis

    SvaraRadera
  2. Fin låda. Och praktisk. Har en svart, med inredning i. Däri har jag alla mina skärp. Men det är lite trångt, så jag ska nog ha smycken i istället.
    ha en fin helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Så fina collage du gjort, nu får du allt lära mej det för det har jag velat kunna länge!!
    Varm kramis i sommarkylan

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att jag tycker du ska publicera ditt inlägg, jag har ju tillgång till inledningen och tyckte om det du skrev!! Kramis Vill du inte publicera den här kommentaren så är det ok!

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.