fredag, juli 18, 2014

Om 40 dagar


Det var ett tag sedan jag skrev någonting här! Som ni märker har inte bloggen första prioritet i dessa dagar. Vi är mitt i semestern och vi målar på huset nästan varje dag. Allting tar längre tid än man tror och det blir mycket enmansjobb för M som är den långe av oss. Vi har gavlarna kvar att måla och det tar sin lilla tid. Men sakta men säkert så!


Om 40 dagar är det slutbesiktning av huset. Går det väl är tanken att flyttlasset går dagen efter, den 28 augusti. Det innebär att den 29 augusti ska vi vakna i vårt alldeles egna hus, på dagen 17 år efter att vi träffades. Romantik på hög nivå, det! :-) Tills dess har vi dock en hel del jobb framför oss, följ mig gärna på Instagram - du ser mina bilder till höger här!

3 kommentarer:

  1. Oj, nu är det verkligen nedräkning! Hoppas allt går vägen nu...
    Att han vågar! Gu så högt...
    Hoppas Pebbles kommer att trivas. Är säker på att ni gör det i alla fall.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Ja va tiden går fort, både på gott och ont! Du hinner knappt blinka så har de 40 dagarna gått och ni är DÄR! Kramis från mammis

    SvaraRadera
  3. Men så spännande och mycket kvar att göra. Men det brukar vara kärt arbete, när det är till en själv. 40 dagar går fort.

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.