onsdag, augusti 13, 2014

Fjorton dagar kvar


Ja, ungefär så här ser det ut hemma hos oss nu. Teckningen jag gjorde för något år sedan är återigen aktuell för nu är vi igång och flyttpackar. I dagarna görs de sista jobben på huset; det är montering av köksfläkt, skåpsbeslag, belysningsarmaturer och badrumsinredningar. Om 14 dagar är det slutbesiktning och går allting väl (det gör det!) så får vi nycklarna då. Nycklarna till vårt alldeles egna hus. Vårt allra första. Det är så stort så ni anar inte. Och ska jag vara riktigt ärlig så gör jag det inte riktigt själv heller. Jag fattar det fortfarande inte. Men det händer. Om fjorton dagar tar vi huset i besittning!

5 kommentarer:

  1. Så härligt, att få känna lycka!! Det unnar jag er verkligen! Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Lycka till med allt packande och flyttbestyr! Tänk så roligt att få packa upp och inreda huset sedan. :-)

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Blev så nöjd när jag såg att en katt är med på teckningen! Jag riktigt känner hur glad och lycklig du är. Det blir säkert ett lyckligt hus!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  4. Grattis! Håller tummarna att det går bra, det gör det, som du skriver. Å sen så äré bara te o bär...
    igen
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Underbart, för nu är det inte lång tid kvar. Det brukar vara mycket jobb med packningen, men desto roligare att packa upp sen i nya huset.

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.