fredag, oktober 24, 2014

Lycka är fåglar i trädgården


De har hittat hit, de har hittat hit! I går kom en första ensam talgoxe och landade vid vårt fågelbord. Sedan flög han. Och vi tror att han då berättade för alla sina kompisar att där fanns mat för sedan kom de en efter en; talgoxar och blåmesar och pilfinkar. Lyckan är stor!

Med detta önskar jag en trevlig helg till dig som tittar in här. Och så vill jag tacka för alla goa och snälla kommentarer jag får från er. Jag blir jätteglad!
Foto: M

5 kommentarer:

  1. Nej men så fint och kul att ryktet går om go gratis mat! Och att du lyckats fånga dem på bild!
    Ha en riktigt skön helg du också!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Här är fullt hus i fågelmaten (måste köpa mer av jordnötterna, de var poppis)
    Du, vad tror du om lunch någon dag? maila mig om/när det passar, och var.. Jag åker ofta en sväng till J-kpg,,, så...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Vilket fint fågelhus! Jag kommer att tänka på Mumintrollen när jag ser det. Vi brukar ha fåglar utanför köksfönstret och det är verkligen mysigt att titta på dem på nära håll.

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Så roligt och nu är det säkert ännu fler som kommer på besök. Och så har Pebbles något intressant att kika på!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  5. Och nu har jag kikat på alla bilder på Insta, så kul!

    Kramar och trevlig helg!
    Cia

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.