tisdag, december 23, 2014

Granen står så grön & grann


God Jul alla söta, goa bloggläsare som jag försummat så! Här får ni en laddning julbilder från oss. Tyvärr är snön som föll borta igen. Men förhoppningsvis kommer det snart lite ny!

Pebbles myser under granen bland alla paket. Hon är innekatt (jag vet att någon frågade om det!) och älskar verkligen vårt hus med all yta att springa på. Hon har en egen galoppbana från ena sidan av huset till den andra. På sexton meter hinner hon få upp bra fart ;-). Men julgranen får vara ifred!

Ha nu en riktigt God Jul! Kram!

10 kommentarer:

  1. Ha en riktigt God Jul du också och så ses vi när vår Tomte kommer!
    Kramis från mammis!

    SvaraRadera
  2. Önskar er julefrid i ert enkla och vackra hem!

    Julkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Ni har fått det riktigt fint och en skön julstämning. Förstår att Pebbles njuter av allt nytt och alla ytor.

    Önskar dig en riktigt God Jul.

    SvaraRadera
  4. Tack för den fina hälsningen hos mig! :-) Det känns bra att göra något för någon som verkligen behöver det, inte minst i juletid.

    Vilken underbar gran ni har och vilken underbar liten Pebbles! Jag bara älskar det namnet, har gjort det ända sedan jag var riktigt liten :-).

    Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!

    Julkramar
    Bitte

    SvaraRadera
  5. Så härligt att få göra julfint för första gången i ert hus. Bra att Pebbles vaktade paketen! ;-) Förstår att hon gillar både granen och springytorna i huset.

    Önskar er ett riktigt Gott Nytt År!
    Elisabet och Tiger

    SvaraRadera
  6. Så fint ni har det! Jag älskar antika möbler och saker men tycker om kontrasten att kika in till dig med den rena moderna inredningen. Kul att Pebbles också trivs och att den fina granen fick vara i fred. Fnissar när jag ser tomten, har du stickat den i slöjden?
    Önskar dig ett gott nytt år!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att gillar kontrasten mellan våra olika hem, jag håller med om att det är häftigt! Tomten kan jag tyvärr inte ta åt mig äran för då jag köpte den på second hand. Men den är supercharmig! Ett riktigt gott 2015 önskar jag dig!

      Radera
  7. Tack för alla fina hälsningar, jag önskar er alla en riktigt god fortsättning på 2015! Jag körde igång året med en dunderförkylning - lika bra att börja med det trista så är det gjort ;-).
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Ni har det så himla fint hemma! Vi drömmer om att bygga ett "Prio 2" och er blogg ger mig så mycket inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack för de snälla orden! Det är ett väldigt fint hus och jag hoppas verkligen att ni kommer att kunna bygga ett. Vad roligt att ni uppskattar bloggen :-)

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.