måndag, januari 19, 2015

Planlösningen i vårt hus


Jag vet att det kan vara lite svårt att få grepp om hur alla rum egentligen är placerade i ett hus när man ser bilder på en blogg så här. Jag visade ju för länge sedan standardritningen på vårt hus. Men vi har ju gjort några förändringar. Så här är ritningen på just vårt hus. Bra va, mamma?! ;-)

Som vanligt är det bara att klicka på bilden om man vill se den i större storlek.



bygga hus prio två planlösning eksjöhusprio 2 husbygge planlösning

5 kommentarer:

  1. Fint att få se planlösningen, för jag har inte riktigt hängt med hur det ser ut. Stort är det och många rum att fylla, men det har du lyckats riktigt fint med.

    SvaraRadera
  2. Kul att få se planritningen. Det ser stort och fint ut! Vi har också 6 rum och kök. ;-) Fast i ett 1½-planshus.

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Det kommer att ta år innan jag lär mej hur det ser ut och jag kommer säkert att gå vilse många gånger, men det gjorde jag ju i vårt hus också och yrade efter lilla toaletten ett antal gånger! Nu får jag sitta här och betrakta och lära in!! Bra!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  4. Snyggt med plattorna i hallen. Vilka är det? Vi skall också bygga ett prio2.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi är väldigt nöjda med klinkersen, har samma fast mindre i tvättstugan. Tyvärr kan jag inte komma ihåg vad de heter - vi tittade på miljoner olika kändes det som - men det är italiensk granitkeramik i 60x60cm från Höganäs. Vad kul att ni också ska bygga Prio2, det måste ju helt klart vara Eksjöhus populäraste modell nu! Inte konstigt, det är ett väldigt fint hus!

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.