lördag, februari 14, 2015

Fixat i hallen


Igår kom en efterlängtad leverans, nämligen den Eamesstol som jag beställde på internet för tre veckor sedan.
Nu står den i hallen som planerat och är både fin och praktisk för den som vill sätta sig ner för att knyta skorna. Spegeln kom också upp på väggen idag, vi ville fixa allting samtidigt för att hitta den rätta (läs perfekta) placeringen. Nu speglas ljuset från ytterdörrens sidofönster och hallen blev ljusare. Jag är jättenöjd!



eksjöhus prio två bygga hus eksjöhus prio 2

4 kommentarer:

  1. Oh så fint det bidde! Och den där stolen är ju ett smycke för sej där den står!
    Ha en riktigt fin Alla Hjärtans Dag!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev!

    Hjärtekramar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Väldigt snyggt...men mest gillar jag den gulliga kudden :-) .

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg stol och perfekt läge på spegeln!
    Du har en stilren inredning, så långt ifrån min egen men jag gillar att kika in här som en kontrast!
    Kul med listan på tips för de som går i byggtankar.

    Kramar /Cia

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.