tisdag, februari 10, 2015

Katten på soffan


Till mitt förra inlägg fick jag en kommentar från Evas Kvarnaro där hon undrade var hunden eller katten var som skulle ligga på soffan. Då fnissade jag. För till saken hör att det ju finns en liten busig katt som gärna ligger på soffan. Fast på bilderna i förra inlägget lyste hon med sin frånvaro.

Då tänkte jag i helgen att jag skulle visa lite bilder på Pebbles i soffan så att Eva skulle få se. Men ojoj, vilken busig katt jag hittade och satte på soffan. Det var knappt att hon stannade kvar och strax efter att jag tagit dessa något suddiga bilder skuttade hon vidare för att leka. Men jag tyckte ändå att det var roligt att visa att katten på soffan i denna lilla bildserie. Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Jamen där är hon ju! Såklart hon har sin plats där, särskilt när ni vill sitta där!
    Misstänker att hon är svår att flytta på!
    Kram från mammis

    SvaraRadera
  2. Förstår att Pebbles gärna ligger i soffan, förutom den här gången då... Det syns på blicken att hon undrar vad matte håller på med. Där vill hon ju inte ligga just nu när matte ville det...

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Söta Pebbles!
    Hon ser ut att undra vad du håller på med, varför du inte sätter dig ner och gosar.

    Kram /Cia

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.