måndag, februari 02, 2015

ZigZag



Ett väldigt populärt mönster är zigzag - eller zickzack som jag tror de flesta säger. Just nu finns massa fina saker med detta mönster på och här har jag plockat ut tre favoriter som jag dessutom skulle kunna önska mig i födelsedagspresent. Okej, det är nästan två månader kvar men det är väl aldrig fel att vara ute i god tid?!

Bild 1: Kudde Royal Design
Bild 2: Korg H&M Home
Bild 3: Kudde H&M Home

Idag ska jag till Myrorna med utsorterade saker, en säck med gosedjur ska till en barnprylmarknad och kartonger till sortergården. Vi har röjt i vårt "förrådsrum" som förhoppningsvis snart inte är ett förråd längre.
Ha en fin måndag!

4 kommentarer:

  1. Oj så fint det har blivit här inne! Och fylla på förrådet med nya kuddar är väl aldrig fel för en kuddoman som du!!?? På tal om zickzack så när du stavar det zigzag, tänker ja på tablettasken med mintpastiller. Finns den kvar!?
    Kramis från mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det! Våra pinnstolar heter ju så också. Tablettasken minns jag men vet inte heller om den finns kvar. Kram!

      Radera
  2. Fint, men jag blir trött i ögonen av zickzack-mönster... ;-)

    Snöiga hälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, det brukar min man också bli av vissa mönster - som gåsöga, t ex!

      Radera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.