torsdag, oktober 22, 2015

Höstfärger


Jag fick en påminnelse om att bloggen finns när jag fick en kommentar här från en annan husbyggare igår. Så då tänkte jag att jag kanske skulle skriva lite här ;-). Kul att någon fortfarande läser min blogg!

Jag har höstpiffat vardagsrummet med sammetskuddfodral i höstiga färger. Det blev väldigt varmt och fint, särskilt en dag som i söndags när eftermiddagssolen sken in så mjukt. Då åkte systemkameran fram och jag undrade varför den inte gör den oftare - så fina foton som det blir.

Sedan sist har vi planterat ett träd och en buske på framsidan, ska försöka fixa fina foton på det snart. Och sen är garaget på G - markarbete gjordes härom veckan så härnäst är det grunden som ska gjutas. Det ska bli så skönt att få ett garage och en mer komplett vy när man kommer hem. Ja, mer om detta kan jag berätta för er som läser här - om ni vill!

4 kommentarer:

  1. Den här hösten har jag gillat, uppskattat de orang tonerna i naturen. Du har lyckats fånga dem i ditt vardagsrum, så vackert skimmer. My goldish girl!
    Kram från mammis

    SvaraRadera
  2. Va fint ljus det blev i rummet. Jag tycker det är kul att du börjat skriva här igen. Har läst tillbaka i det du skrivit.
    //Lena
    minadagarnu.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla, vad roligt att höra att du läser!

      Radera
  3. Åhh, precis de färgerna jag gillar så mycket, och sammet... Och solen gör det hela ännu vackrare!
    Så fint hem ni har nu.
    Kramar/Cia

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.