fredag, januari 22, 2016

Så det kan bli!

Ja, överkastföljetongen (som näst intill drivit maken till vansinne) fortsatte idag då vi på lunchen var och kände på det där på Åhléns. Men nej, det var inte wow. Så det blev inget köp. Inte heller när vi kom hem och jag hade fått en klubbrabatt på 20 % på valfri vara från hemavdelningen tänkte jag om. Det var helt enkelt inte det jag ville ha.

Så nu kunde jag inte låta bli att återigen titta på det där dyra överkastet som jag fingrat på i en affär. Som Himla hade på rea. Men det kostade ändå 2093:- vilket jag inte ville betala. Och så helt plötsligt ikväll kostade det istället 1495:-! Och maken han sa "köp det nu innan det försvinner!" Så nu är det gjort. Tänka sig att det kan löna sig att vänta och vela ibland!

1 kommentar:

  1. Fantastiskt att du orkade vänta, det ordet jag bävade för att säga till dej under din uppväxt!! Nu hoppas jag innerligt att du blir nöjd!
    Vinterkramisar från mammis

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.