tisdag, mars 08, 2016

Jobbig vinter


Så här såg det ut från vårt köksfönster i morse. Jag är så trött på vinter så jag tror jag kräks. I helgen gjorde vi inget jobb i garaget - mer än att köra skräp till sortergården. Istället drog vi för gardinerna i vardagsrummet och tittade på senaste James Bond.

Men i förra veckan plastade vi klart garaget och idag levereras OSB och gips så att vi kan bygga igen väggarna. Så det kommer inte se ut så här så länge till, om det går som planerat:


Och här sist den förbannade vindsluckan.

1 kommentar:

  1. Usch så hemsk vinterbild du visar från morgonen. Du får trösta dej med att när våren äntligen har bestämt sig så går det med raketfart! Jag hörde just att solen kommer att visa sig en hel del resten av veckan så jag tror att snön kommer ha svårt för att hålla greppet. I vilket fall som helst bara måste den värsta tiden ligga bakom oss.
    Ska du inte berätta för de som inte vet vad som egentligen hände med den förbannade vindsluckan, kanske varna andra för vad som kan hända!?
    Nu hoppas vi på våriga dagar snart! Förresten så hörde och såg vi EN tofsvipa för några dagar sedan! Så våren är på gång!
    Kramis från mammis

    SvaraRadera

Kul om du lämnar ett litet avtryck om du läser ::fina:: drömmar!
Om du har några frågor besvarar jag dem här bland kommentarerna.